Doresti sa returnezi un produs?
In conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia produsului, iar aceasta prevedere se aplica doar persoanelor fizice.
IMPORTANT!
Produsele folosite, care prezintă urme de uzură și/sau sunt deteriorate NU SE POT RETURNA!
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost facturat si expediat.
Ne rezervăm dreptul de a refuza produsele care nu se încadrează în condițiile mai sus menționate.
Daca produsele pe care le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa trimiteti catre noi si cadourile.
In cazul in care produsul/ele sunt intr-o stare care nu ne permite recomercializarea lui/lor ne rezervam dreptul de a refuza returul.
Cererea de retur se transmite pe adresa de e-mail: office@casaharnica.ro.
Va rugam sa completati in e-mailul de solicitare retur:
-nume si prenume
-numarul de telefon pentru contact
-numar comanda
-motivul returului
-contul IBAN pentru returnarea contravalorii comenzii
Intr-un interval de maxim 2 zile lucratoare de la primirea emalului de retur, va vom contacta telefonic sau pe e-mail pentru a va furniza informatiile necesare pentru returnarea produselor.
In cazul in care doriti returnarea unui produs, transportul este suportat de catre dumneavoastra.
La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata daca indeplinesc conditiile anterior prezentate.
Pentru returnarea banilor este necesar să ne comunicati un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate de returnare acceptata.
În momentul în care produsul ajunge la noi, acesta va fi verificat, urmând să vă returnăm contravaloarea acestuia în termen de maxim 14 zile de la data depunerii cererii de retur însă nu mai devreme de primirea coletului în depozitul nostru.
IMPORTANT! Dacă produsul/produsele au fost livrate cu defecte, este necesar sa ne mentionati acest lucru in decurs de 48H. Daca termenul este depasit, ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur/schimb.
Daca alegeti optiunea de deschidere colet la momentul livrarii, ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur/schimb in cazul in care sesizati ca produsul este defect/spart dupa ce s-a receptionat coletul.
Echipa Casaharnica.ro